استناد رئیس جمهوربه یک ترانه لس آنجلسی در سخنرانی خود در مجلس


یا فاطمه الزهرا

وبلاگ خبری ،فرهنگی و اجتماعی مسجد فاطمیه مهرجرد

 

استفاده احمدی نژاد از  بخشی از یک ترانه لس آنجلسی آن هم در صحن علنی مجلس بلافاصله در فضای مجازی بازتاب داشت.

احمدی نژاد در سخنان خود با تاکید بر اینکه همه ما یک حرف می زنیم و همه ما یک خواسته و دغدغه داریم دو بار به یکی از ترانه های "م"  خواننده لس آنجلسی اشاره غیر مستقیم کرد.

به گزارش فاطمیه به نقل از شفاف، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور روز چهارشنبه با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی درباره مسائل کلان کشور اظهار نظر کرد و گفت: امروز آمده ام تا مهمترین مسائل کشور و راه حل های آن را با نمایندگان مجلس در میان بگذارم و تلاش خواهم کرد تا ذهنیت و اراده مشترکی در بین مجلس و دولت در این زمینه شکل بگیرد.

وی افزود: بنده و شما، دولت و مجلس با یک تعهد مشترک در حوزه مدیریت کشور مبتنی بر خدمت به ملت، صیانت از ارزش های الهی‌، تعالی، عزت ملت، فراهم آوردن زمینه های رفاه، آرامش مردم و کاهش فاصله ها تلاش می کنند و قطعا هیچ کدام برای خودمان نیامده ایم.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در صحن علنی مجلس به 4 ضعف مهم اقتصادی کشور اشاره کرد و ضعف اول را نادرستی مسیر جریان ثروت و سرمایه در کشور عنوان کرد.

وی افزود: بیش از 50 سال است که جریان ثروت و سرمایه در جهات خاصی شکل گرفته و به لحاظ جغرافیایی از مناطق دورتر و محروم تر به مناطق مرکزی و برخوردارتر می‌رسد و این جریان دائماً ادامه دارد.

رئیس جمهور گفت: امروز حتی یک نیروی متخصص توانمندی که در منطقه دور دستی طلوع می‌کند آنجا نمی‌تواند کار کند و باید خود را به مرکز کشور  برساند.

احمدی نژاد افزود: به لحاظ دهک ها و طبقات درآمدی نیز جریان سرمایه و ثروت از جیب دهک‌های با درآمد کمتر به جیب دهک‌های با درآمد بیشتر سوق دارد و این جریان مستمری است که به لحاظ نوع فعالیت اقتصادی از فعالیت‌های تولیدی و مثبت و ماندگار به سمت سفته بازی و فعالیت‌های کاذب شکل گرفته است.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه همه ما یک حرف می زنیم و همه ما یک خواسته و دغدغه داریم با دو بار اشاره غیر مستقیم به یکی از ترانه های "م" خواننده لس آنجلسی، یک بار در اواسط سخنرانی و یک بار در پایان سخنان خود گفت: « مردمی که قالی می بافند نباید روی حصیر زندگی کنند و ملتی که روی دریای ثروت نشسته است نباید فقیر داشته باشد »

آقای "م" خواننده لس آنجلسی در ترانه خود که چند وقتی است پخش شده، می خواند:
« شمالم تا جنوبم عشق/ چه خاک و گندمی دارم/ صدام یاری کنه باید بگم، چه مردمی دارم/ بگم این حق هیچ کس نیست که با ثروت فقیر باشه/ کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه ....... »

گفتنی است پیش از این در سال 89 خبرهای تایید نشده ای مبنی بر دیدار این خواننده لس آنجلس نشین و یکی دیگر از همکاران وی با یک مقام دولتی که برخی از خبرها «ا ر م» معرفی شده بود، منتشر شد.



http://ziba_lovememahtarin.com.loxblog.com/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:,ساعت 12:47 توسط امیر رضا زارعشاهی| |


Power By: LoxBlog.Com